Small Group Training

Wil jij sporten in een kleine groep van maximaal 8 personen? Kies dan voor onze small group training. Je wordt begeleid door een gecertificeerde coach en krijgt een gevarieerde training die gericht is op kracht, uithoudingsvermogen, mobiliteit en conditie. Haal het uiterste uit jezelf, heb plezier in trainen en bereik blijvend resultaat!

Techniekles

Vind je het leuk om specifieke trainingstechnieken beter onder de knie te krijgen? Doe dan mee aan de technieklessen die we aanbieden. In een groep van maximaal 4 personen staat elke week een ander oefening centraal (squat, deadlift, press en bodyweight, kettlebells). Zowel beginners als gevorderden kunnen deelnemen.

Personal Training

Werk jij het liefst 1 op 1 met een persoonlijke coach aan jouw doelstellingen? Dan is personal training iets voor jou.Samen werken we gedurende een bepaalde periode aan het verbeteren en creëren van balans, zodat je blijvend en gezond resultaat haalt en behoudt. Voor het revalideren na een ongeval of blessure/trauma, sportspecifiek trainen of bijvoorbeeld trainen met of na een burn-out is dit een geschikt traject.

Strength Training

Zoek jij een training specifiek gericht op spiergroei en/of droogtrainen? Dan biedt onze strength training uitkomst. Onder begeleiding van een gecertificeerde trainer werk je in een kleine groep van 1 tot 8 personen met losse gewichten (free weight). Voeding is een belangrijk onderdeel om optimaal resultaat te bereiken. Daarom word je in deze groep ondersteund met voedingsbeleiding gericht op spiergroei en droogtrainen.

Voeding

Wil jij leren hoe je zelf een verantwoord voedingsschema kunt maken? Plan dan 2 keer per maand een persoonlijke afspraak met je trainer. Tijdens deze afspraak meten we je hoe je ervoor staat en stellen we wekelijks samen een doel vast.